مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 05:452020-02-21اقتصادي

نماینده کارگران: آقای وزیر به فکر مطبخ خانه کارگران هم باشید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در هفته گذشته بود که محمد شریعتمداری، وزیرکار با حضور در نشست هیات نمایندگان اتاق ایران، با اشاره به وضعیت دشوار اقتصادی و بیکاری کارگران گفت: - رییس کمیته دستمزد کانون عالی شورا ها با اشاره به اینکه کسب و کار کشور به نوسانات نرخ ارز گره خورده است گفت: تاوان شرایط سخت اقتصادی را کارگران می پردازند.

بسیاری از کارگران با دستمزد ناچیز و عدم برابری هزینه ها و دستمزد کار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در هفته گذشته بود که محمد شریعتمداری، وزیرکار با حضور در نشست هیات نمایندگان اتاق ایران، با اشاره به وضعیت دشوار اقتصادی و بیکاری کارگران گفت: نسبت افراد بیکار رو به افزایش است و در سال 80 نزدیک به 93 هزار نفر بیکار را تحت پوشش داشتیم و در سال 98 تعداد پوشش بیمه بیکاری ما به حدود 250 هزار نفر افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: بنابراین از کارفرمایان خواهش می کنیم تا جایی که امکان دارد از اخراج کارگران خودداری کنند و با حداقل ها آن ها را حفظ کنند.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: در شرایط فعلی کشور معتقدم اگر بنگاهی فرار مالیاتی داشته باشد و از دودکش آن بنگاه اقتصادی دود بلند می شود و یک عده در آن کار می کنند و تولید در جریان است نباید به فکر پس گرفتن آن فرار مالیاتی باشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده کارگران: آقای وزیر به فکر مطبخ خانه کارگران هم باشید

نماینده کارگران: آقای وزیر به فکر مطبخ خانه کارگران هم باشید