مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 05:352020-02-21سياسي

استواری مردم در گام دوم انقلاب با مشارکت در انتخابات محقق می شود


رییس کل دادگستری فارس با تاکید بر حضور مردم پای صندوق های رای در ساعات اولیه رای گیری، گفت: مردم گام های استوار خود را در چله دوم انقلاب پای صندوق های رای به منصه ظهور برسانند.

- حجت الاسلام سیدکاظم موسوی جمعه دوم اسفند در حاشیه مشارکت در انتخابات و انداختن رای خود در صندوق در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه بهترین کار خیر، شرکت در انتخابات است، ابراز امیدواری کرد که با شکل گیری مجلسی قوی شاهد تصویب و اجرای قانون های مطلوب باشیم.

او با تاکید بر این نکته که با رای ندادن مشکلی حل نمی شود، این مهم را ترفند دشمنان دانست و گفت: اگرچه آنها در انتخاباتشان مشارکت پایینی دارند اما اهتمام ویژه برای نشان دادن عکس این مهم در تبلیغاتشان، قابل مشاهده است.

رییس کل دادگستری فارس با بیان اینکه مردم ما در شرایط فعلی باید دشمن شناس باشند، توصیه کرد که افراد به تبلیغات شبکه های معاند و دشمنان بی دین توجه نکنند.

موسوی ادامه داد: مردم فهیم ما باید به افرادی رای دهند که پاک دست و از طهارت اقتصادی و سلامت 100 درصدی مالی برخوردار باشند.

کسی را انتخاب کنند که شجاع، باسواد و قانونمند باشد.

رییس کل دادگستری فارس گفت: کسی که در تبلیغات بی قانونی می کند در ادامه هم این روند را ادامه خواهد داد و قائدتا نماینده خوبی برای مردم نخواهد بود، لذا باید نمایندگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استواری مردم در گام دوم انقلاب با مشارکت در انتخابات محقق می شود

استواری مردم در گام دوم انقلاب با مشارکت در انتخابات محقق می شود