مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 00:402020-02-20اجتماعي

ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاری از فردا


مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیکی سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران جزییات ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران را تشریح کرد.

- مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیکی سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران جزییات ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران را تشریح کرد.

عمار سعیدیانفر در گفت وگو با ایسنا، با اعلام خبر آغاز ثبت نام از خبرگاران برای دریافت سهمیه طرح ترافیک گفت: براساس مصوبه شورای شهر تهران، حدود 3 درصد از طرح ترافیک به موارد خاص اختصاص یافته است که شهرداری تهران در راستای کمک به خبرنگاران و تسهیل در تردد آنها، دو سوم سهمیه موارد خاص که حدود 2100 طرح تخفیف می شود را با تخفیف 90 درصد برای خبرنگاران در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه از روز شنبه سوم اسفندماه فرآیند ثبت نام آرم طرح ترافیک سال 99 خبرنگاران آغاز می شود و آنها می توانند با مراجعه به سامانه تهران من این مهم را ثبت کنند، گفت: خبرنگاران پس از ورود به سامانه تهران من، قسمت خدمات طرح ترافیک که زیرمجموعه آن خدمات خاص خبرنگاران و عکاسان است را انتخاب کرده و مدارک خود اعم از معرفی نامه و گواهی اشتغال به کار ، بیمه خبرنگاری و یا 10 اثر خود را در این قسمت بارگذاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاری از فردا

ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاری از فردا