مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 23:152020-02-20سياسي

راه اندازی مجتمع تخصصی تصادفات در اردبیل پیگیری می شود


رییس کل دادگستری استان اردبیل از راه اندازی مجتمع تخصصی تصادفات خبر داد و گفت: با راه اندازی این مجتمع مسلماً مردم، بیمه و دستگاه قضایی منتفع خواهد گشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر عتباتی عصر پنجشنبه در نشست با دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران عنوان کرد: نگاه تخصصی تشکیلات قضایی به امور مرتبط از جمله حوزه تصادفات و ایجاد مجتمع تخصصی تصادفات با حضور نهادهای مرتبط منشأ تسریع، تسهیل و تدقین در امور خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به برخی از مصادیق و آثار و برکات راه اندازی مجتمع تخصصی تصادفات، افزود: با راه اندازی این مجتمع مسلماً مردم، بیمه و دستگاه قضایی منتفع خواهد گشت.

رییس کل دادگستری استان اردبیل با اعلام هزینه های بالای اجتماعی، اقتصادی و … تصادفات، اتخاذ تدابیری برای کاهش تصادفات و فرهنگ سازی در این خصوص ضروری است.

کریمی دبیر کل سندیکای بیمه گران کشور نیز در این جلسه از هماهنگی و تعامل مطلوب بیمه های استان اردبیل با دستگاه قضایی قدردانی کرد و گفت: ایجاد مجتمع تخصصی تصادفات امری مبارک در تسهیل و تدقین و تسریع در خدمت به مردم است.

وی با اعلام اینکه این مجتمع ها در برخی استان های کشور همچون خوزستان و کرمان ایجاد شده، یادآور شد: راه اندازی این مجتمع در استان اردبیل با عنایت به پیگیری های جدی دستگاه قضایی از برنامه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مجتمع تخصصی تصادفات در اردبیل پیگیری می شود

راه اندازی مجتمع تخصصی تصادفات در اردبیل پیگیری می شود