مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 22:052020-02-20بين الملل

نتانیاهو از احداث واحدهای مسکونی جدید در سرزمینهای اشغالی خبر داد


نخست وزیر رژیم صهیونیستی از طرحهایی برای احداث هزاران واحد مسکونی جدید برای شهرک نشینان یهودی در شرق بیت المقدس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دیلی صباح، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که در انتخابات پیشین اسراییل از کسب اکثریت آراء بازماند، روز پنج شنبه از طرحهای احداث هزاران واحد مسکونی جدید برای شهرک نشینان یهودی در منطقه شرق بین المقدس رونمایی کرد؛ طرحی که خبر آن در زمانی کمتر از دو هفته مانده به انتخابات سراسری در سرزمینهای اشغالی اعلام شد.

نتانیاهو در یک پیام ویدئویی که در آن، خبر ساخت یک شهرک جدید با چند هزار واحد مسکونی در بخش دیگری از شرق بیت المقدس را تأیید می کند، اعلام کرد: من امروز خبرهای خیلی بزرگی [برای شما] دارم: ما 2200 واحد دیگر به هارهوما اضافه می کنیم .

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه افزود که وی مراحل اولیه این پروژه را به رغم مخالفتها از سرتاسر جهان تأیید کرده است و تخمین زد که پس از تکمیل این پروژه، جمعیت هارهوما از 40 هزار نفر به 50 هزار نفر افزایش خواهد یافت.

این در حالی است که تشکیلات خودگردان فلسطین به ریاست محمود عباس طرح نتانیاهو برای ساخت هزاران واحد مسکونی جدید در شرق بیت المقدس را محکوم کرده و آن را تاکتیکی انتخاباتی دانستند که با خطر تشدید خشونتها همراه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو از احداث واحدهای مسکونی جدید در سرزمینهای اشغالی خبر داد

نتانیاهو از احداث واحدهای مسکونی جدید در سرزمینهای اشغالی خبر داد