مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 22:002020-02-20پزشكي

24 فرد بستری مشکوک به کرونا در کشور/ بیشتر بیماران تنفسی قم آنفلوآنزا دارند


وزیر بهداشت با اعلام اینکه حدود 24 نفر مشکوک به کرونا در بیمارستان بستری هستند، گفت: با بررسی بیماران در قم مشخص شده است بیشتر آن ها آنفلوانزا از نوع آنفلوانزای B دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، سعید نمکی پس از نشست ستاد پیشگیری و مقابله با ویرس کرونا که پنجشنبه شب با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در وزارت بهداشت برگزار شد، در جمع خبرنگاران افزود: حدود 24 نفر دیگر مشکوک به کرونا در بیمارستان بستری هستند که بعد از مشخص شدن نتیجه آزمایش، وضع آن ها به مردم اعلام می شود، چون پیش بینی وزارت بهداشت این است که اکثر این بیماران به ویروس کرونا مبتلا نیستند.

وی گفت: از نظر وزارت بهداشت افراد و بیماران تنفسی که سفر خارجی یا با اتباع خارجی مراوده نداشته اند، مشکوک به ابتلاء به ویروس کرونا نیستند، اما از آن ها آزمایش گرفته می شود.

وزیر بهداشت افزود: دو نفر، سه روز پیش با علائم شدید عفونت تنفسی در قم به مرکز درمانی مراجعه کردند که بلافاصله از آن ها آزمایش گرفته و مشخص شد که به ویروس کرونا مبتلا هستند، اما سرعت پیشرفت بیماری آنقدر سریع بود که جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه منشأ بروز ویروس کرونا در قم نامشخص است، اما در حال بررسی آن هستیم ادامه داد: پس از مشخص شدن وجود ویروس کرونا در قم جمعیت زیادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 فرد بستری مشکوک به کرونا در کشور/ بیشتر بیماران تنفسی قم آنفلوآنزا دارند

24 فرد بستری مشکوک به کرونا در کشور/ بیشتر بیماران تنفسی قم آنفلوآنزا دارند