موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 21:452020-02-20اقتصادي

گرمای زندگی و شوق انتخابات در بازارهای مازندران موج می زند


گروه استان ها: ساعت از نیمه شب گذشت و به بامداد دوم اسفندماه رسید تا حماسه حضور تنها چندساعت وقت باقی مانده است.

بازار مازندران در ساری، بابل، شهرهای مرکزی و غربی روز پنجشنبه آرام و باطراوت بوده است، از بازار ماهی فروشان ساری که عبور می کنی، نوای صیادان و ماهی فروشان که ماهی را چوب می زنند (قیمت گذاری می کنند) به گوش می رسد.

پنجشنبه بازار ساری، دیدنی تر از هر وقت دیگری است، بازار رنگ و بوی انتخابات گرفته بود، مردم مشغول خریدهای روزانه بودند از ماهی گرفته تا میوه و سایر اقلام مورد نیاز.

با آنکه شایعه ویروس کرونا بین شهروندان بابل در ساری نیز شنیده شده است، اما زندگی با همه زیروبم هایش در بازار ساری جریان دارد و مردم مشغول خریدهای همیشگی شأن هستند.

یک شهروند ساروی که در بازار ساری مشغول خرید ماهی بود، می گوید: بوی عید را از هم اینک می توان حس کرد، بازار رنگ و بوی نوروزی گرفت و مردم در تدارک خرید هستند.

محمد بابایی می گوید: آرام آرام خرید نوروزی را شروع کردیم و امروز به اتفاق دو فرزندم آمده ام تا برخی مایحتاج نوروزی را خریداری کنیم، زیرا عید به خرید نوروزی شیرین تر می شود.

شهروند دیگری می گوید: شورو حال نوروزی را می توان از همین اول اسفند در بازار مشاهده کرد و انتخابات سبب گرمی بازار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرمای زندگی و شوق انتخابات در بازارهای مازندران موج می زند

گرمای زندگی و شوق انتخابات در بازارهای مازندران موج می زند