مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 21:052020-02-20اجتماعي

ستاد مدیریت بحران اسفراین آماده باش داد


طاهر رستمی پنجشنبه شب به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمام تمهیدات لازم برای استقرار به موقع عوامل انتخابات در مناطق دورافتاده و سخت گذر کوهستانی انجام شده و اعضای شعب رای از امروز در 4 شعبه رای گیری این مناطق استقرار یافته اند تا در صورت بارش برف در روز جمعه، دچار مشکل نشویم.

بارش باران از پنجشنبه شب در اسفراین و برخی نقاط این شهرستان آغاز شده و هواشناسی استان برای این شهرستان در روز جمعه بارش برف را پیش بینی کرده است.

رستمی گفت: اعزام عوامل برگزاری انتخابات به دیگر شعب دوردست شهرستان در ساعت 4 صبح جمعه انجام می شود و در شعب شهری نیز تا ساعت 7 صبح همه عوامل برگزاری انتخابات مستقر می شوند تا کار رای گیری را از همان دقایق اولیه فرایند انتخابات آغاز کنند.

فرماندار اسفراین افزود: 94 هزار نفر در این شهرستان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میاندوره پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد هزار و 316 نفر رای اولی هستند.

رستمی افزود: 119 شعبه اخذ رای برای این شهرستان تدارک دیده شده که 55 شعبه سیار و 64 شعبه ثابت شهری و روستایی است و 27 شعبه در بخش بام و صفی آباد مستقر شده و بقیه در بخش مرکزی و شهر اسفراین به کار گرفته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد مدیریت بحران اسفراین آماده باش داد

ستاد مدیریت بحران اسفراین آماده باش داد