مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 21:052020-02-20سياسي

دعوت آحاد مردم برای شرکت در انتخابات مردم عزت می آفرینند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، در این بیانیه آمده است: در طلیعه چهل و دومین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی دیگر بار حماسه ای که نماد حرکت اسلامی و سرمایه گذاری عظیم ملت ایران است آفریده خواهد شد.

بدون تردید در 41 سال گذشته، انتخابات، شاخص و پرچم نظام جمهوری اسلامی و افتخاری در مسیر مردم سالاری دینی بوده و صحنه انتخابات مجلس یازدهم نیز یکی از گردنه های پراهمیت در گذر از این مسیر سرنوشت ساز است.

قطعاً مشارکت حداکثری ملت بصیر ایران اسلامی در این امر خطیر، آبرو و نشانه استقامت کشور در مقابل دشمنی ها، زیاده خواهان و بدخواهان بوده و آنان را از طمع ورزیدن و فکر ضربه و فساد و فتنه در کشور منصرف می کند.

مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه دیگر هموطنان غیور و قهرمان ایران اسلامی که با حضور فعال و مشارکت جدّیِ خود در انتخابات، همواره صحنه های عزت و عظمت آفریده و آگاهی و مسئولیت شناسی خود را آشکار کرده اند، هم اینک نیز برای انجام رسالت دینی، انقلابی و ملی خود به صحنه می آیند تا با شور و شعور، انتخابات مهم و سرنوشت ساز یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را برگزار کنند.

پر واضح است اگر به لطف حضور پرشور ملت، مجلسی از نخبگان و کارشناسانِ فساد ستیز و باورمند به ظرفیت های داخلی، مردمی و به معنای واقعی کلمه وکیل المله، شکل بگیرد؛ امید است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت آحاد مردم برای شرکت در انتخابات مردم عزت می آفرینند

دعوت آحاد مردم برای شرکت در انتخابات مردم عزت می آفرینند