مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 20:352020-02-20سياسي

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته


تعطیلی مدارس در روز شنبه اعلام می شود، انصراف برخی نامزدهای جریان انقلابی در اصفهان، کدام نامزدها در استان اصفهان به پویش «دیده بان شفافیت» پیوستند؟، - پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (پنج شنبه 2 اسفندماه) را اینجا مشاهده می کنید: آخرین وضعیت انتخابات اصفهان از زبان معاون استاندار/ تعطیلی مدارس در روز شنبه اعلام می شود معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان گفت:در شهرستان اصفهان شمارش آرا بلافاصله پس از پایان ساعت مقرر رأی گیری شروع می شود، اعلام نتیجه قطعی و نهایی پس از تطبیق لیست های هیأت اجرایی و هیأت نظارت اعلام می شود اما امکان اعلام مرحله ای هم وجود دارد.

انصراف برخی نامزدهای جریان انقلابی در اصفهان برخی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه استان اصفهان به نفع جریان انقلابی از رقابت های انتخابات انصراف دادند.

کدام نامزدها در استان اصفهان به پویش دیده بان شفافیت پیوستند؟ از حدود یک ماه پیش دفتر استان اصفهان سازمان دیده بان شفافیت طراحی لازم جهت نقش آفرینی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را شروع کرد.

تأکید مجدد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: هیچ موردی از بیماری کرونا نداریم برای مقابله با ابتلا به ویروس کرونا باید ضمن رعایت بهداشت فردی از تماس مستقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته