مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 20:352020-02-20اقتصادي

جشنواره موسیقی فجر را چگونه دیدید؟


سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر پس از هفت شب برگزاری اجراهای فشرده در شش سالن، در حالی به پایان رسید که حضور پیدا نکردن برخی گروه های مطرح، افزایش قیمت بلیت ها و همچنین صندلی های خالی سالن ها در بسیاری از اجراها از حاشیه های امسال تلقی می شد.

- خبرنگار ایسنا در یکی از شب های سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در سالن های وحدت و رودکی به سراغ مردمی رفته است که به هر دلیل ترجیح داده اند در جشنواره امسال شرکت کنند و نظرشان را درباره ِ جشنواره امسال و اجراها و همچنین نقاط قوت و ضعف جویا شده است.

آنچه در ادامه می خوانید، نتیجه حاصل از این گفت وگوهاست: خانم جوانی در محوطه تالار وحدت قصد خروج دارد و معلوم است که از مخاطبان سانس اول بوده است.

به سراغش می رویم و از او می پرسیم نظرش درباره جشنواره امسال موسیقی فجر چیست؟ می گوید، اولین اجرایی است که دیده و از اجرای نوازنده ی بلژیکی راضی بوده و لذت برده است.

او در ادامه می دهد: فلوریان نواک، نوازنده بلژیکی پیانو قطعه ای را نواخت که ارکستری است و نواختنش با پیانو سخت است و او هنرمندانه این کار را انجام داد.

این زن جوان درباره ی حضور نیافتن عده ای از هنرمندان مطرح در جشنواره موسیقی فجر که تقریبا هر سال رخ می دهد و امسال پررنگ تر بوده است هم می گوید: باید از دیدگاه آنان به موضوع نگاه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره موسیقی فجر را چگونه دیدید؟

جشنواره موسیقی فجر را چگونه دیدید؟