مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 20:002020-02-20سياسي

تمدن نوین اسلامی در تراز انقلاب اسلامی و فاطمه زهرا (س) خواهد بود


معاون ارتباطات و امور حوزه های علمیه خواهران کشور گفت: یکی از اهداف حوزه علمیه خواهران باید ساختن حوزه تمدن ساز و انسان ساز در ایجاد تمدن نوینن اسلامی در تراز انقلاب اسلامی و در تراز حضرت فاطمه زهرا (س) باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد واحدی عصر امروز در جمع مدیران حوزه علمیه خواهران استان یزد و جمعی از نخبگان این حوزه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن با ابراز خرسندی از حضور در یزد دارالعلم بر تقویت جامعه مطلوب دینی و ارتقای آن به سوی جامعه برتر دینی تأکید کرد.

وی برخی از پیشرفت های حوزه علمیه خواهران در استان یزد ازجمله افزایش تعداد مدارس از یک مدرسه در ابتدای انقلاب اسلامی تا 22 مدرسه و تحصیل تعداد زیادی از بانوان طلبه در این مدارس عنوان کرد.

معاون ارتباطات و امور حوزه های علمیه خواهران کشور با اشاره به تمدن نوین اسلامی اظهار کرد: حوزه های علمیه خواهران در سراسر کشور یکی از عناصر مهم در ایجاد تمدن نوین اسلامی به شمار می روند و یکی از عوامل اصلی پایداری اسلامی تاکنون وجود علمای دینی در جامعه بوده است.

واحدی هدایت طلاب علوم دینی در مسیر کشف استعدادهای خود و به کاربردن آن در مسیر تمدن سازی اسلامی را خواستار شد و گفت: یکی از اهداف ما باید ساختن حوزه تمدن ساز و پاسخگو در تراز انقلاب اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدن نوین اسلامی در تراز انقلاب اسلامی و فاطمه زهرا (س) خواهد بود

تمدن نوین اسلامی در تراز انقلاب اسلامی و فاطمه زهرا (س) خواهد بود