مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 19:252020-02-20سياسي

مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات در سلسله فراهم است


شریف خسروی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به بارش برف در شهرستان، اظهار داشت: در بازدیدهای میدانی از محل شعبات اخذ رای در مناطق برف گیر شهرستان و بازگشایی مسیرهای مربوطه توسط راهداری و حمل و نقل جاده ای، خوشبختانه هیچگونه خللی در امر برگزاری انتخابات در روستاهای دورافتاده شهرستان ایجاد نشده و همه مقدمات برگزاری انتخاباتی سالم در شهرستان فراهم است.

وی با اشاره به اختصاص 83 صندوق برای جمع آوری آرای مردم شهرستان، عنوان کرد: از این تعداد، 61 صندوق به بخش مرکزی و 22 صندوق نیز به بخش فیروزآباد اختصاص داده شده است.

خسروی با اشاره به برگزاری الکترونیک انتخابات در شهرستان، ادامه داد: خوشبختانه با وجود بارش برف، تمامی سیستم های مخابراتی باز است و هیچگونه شعبه آفلاینی در سطح شهرستان وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه تعرفه به مقدار لازم و بیش از نیاز در شهرستان فراهم است، عنوان کرد: کلیه تعرفه های اختصاص داده شده به شهرستان بر اساس تصمیم هیات نظارت و تایید هیات اجرایی در بین شعب توزیع شده و در صورت نیاز به تعرفه، از استان درخواست خواهد شد.

فرماندار سلسله با اشاره به اینکه همه مقدمات برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی در شهرستان فراهم شده است، افزود: اجازه نخواهیم داد مسئله ای در در امر برگزاری شایسته انتخابات ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات در سلسله فراهم است

مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات در سلسله فراهم است