موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 19:062020-02-20پزشكي

مشاهده 2 فرد مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد کذب است


خبر های هولناک هر لحظه در فضای مجازی در مورد کرونا ویروس یشتر و بیشتر می شود و عصر امروز پنجشنبه شایعاتی مبنی بر ابتلای 2 شهروند یاسوجی در فضای مجازی منتشر که سبب نگرانی مردم در کهگیلویه و بویراحمد شده است.

پرویز یزدان پناه روز پنجشنه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اخبار منتشر شده در خصوص ابتلای 2 شهروند یاسوجی به ویروس کرونا در فضای مجازی شایعه ای بیش نیست و به هیچ وجه صحت ندارد.

وی افزود: مجموعه بهداشت و درمان استان تمهیدات لازم برای مقابله با بیماری کرونا ویروس را اندیشیده است و بیمارستان شهید جلیل یاسوج به عنوان بیمارستان مورد نظر برای مراقبت و درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا نیز در استان در نظر گرفته شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پرسنل و کادر درمان بیمارستان شهید جلیل یاسوج آمادگی کامل برای پذیرش موارد مشکوک به این بیماری را دارند، اما تاکنون هیچ گونه موردی در استان کهگیلویه و بویراحمد گزارش نشده است.

یزدان پناه تاکید کرد: آمادگی لازم را برای مقابله با بیماری کرونا ویروس در استان وجود دارد و در صورتی که موردی از این بیماری در استان مشاهده شود، به اطلاع عموم خواهیم رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاهده 2 فرد مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد کذب است

مشاهده 2 فرد مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد کذب است