مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 18:452020-02-20سياسي

بیش از 33 هزار نفر در خراسان جنوبی رای اولی هستند


استاندار خراسان جنوبی با اشاره به وجود 33 هزار و 427 نفر رای اولی در استان، گفت: از مردم استان و به خصوص رای اولی ها برای شرکت در انتخابات و خلق حماسه ای دیگر دعوت کرد.

- محمدصادق معتمدیان، پنج شنبه شب یکم اسفند، در گفتگوی ویژه خبری در سیمای خاوران اظهار کرد: مشارکت سیاسی مردم یکی از ارکان مهم توسعه محسوب می شود.

وی با اشاره به نقش مهم انتخابات در نظام های مردم سالار و نظام هایی که زمینه مشارکت مردم را فراهم می کند، افزود: مردم عزیز ما حماسه دیگری با مشارکت در پای صندوق های رای خواهند آفرید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه با توجه به تهدیدات دشمنان کشور، عدم مشارکت مردم در انتخابات باعث افزایش تهدیدات خواهد شد، اظهار کرد: امیدواریم مردم استان همانطور که تا به امروز در کشور پیشرو بوده اند، در این انتخابات نیز افتخارآفرین باشند.

معتمدیان با بیان اینکه براساس آمار وزارت کشور، 564 هزار و 9 نفر واجد شرایط رای در خراسان جنوبی هستند، ادامه داد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، هر کسی که به ایران و امنیت ایران علاقمند است باید در انتخابات شرکت کند.

وی با بیان اینکه میانگین مشارکت مردم استان در انتخابات گذشته بیش از میانگین کشوری بوده، به گونه ای که از 13 انتخابات برگزار شده از ابتدای تاسیس استان، میزان مشارکت بیش از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 33 هزار نفر در خراسان جنوبی رای اولی هستند

بیش از 33 هزار نفر در خراسان جنوبی رای اولی هستند