مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 18:102020-02-20سياسي

انتخابات پرشور، تضمین کننده امنیت کشور و عظمت و اقتدار ایران است


مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های آزاد استان اصفهان گفت: انتخابات را باید بیش از پیش جدی گرفت، چرا که انتخابات پرشور تضمین کننده امنیت کشور و نشان دهنده عظمت و اقتدار ایران است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر محل سالن اجلاس کتابخانه مرکزی علامه طباطبایی برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام عباسعلی حیدری مسئول نهاد رهبری در سخنانی گفت: دانشگاه محصول غرب است و ما دانشگاه را با این کیفیت و مدل از غرب وارد کشور کردیم و از دانشگاه های غربی الگو گرفتیم.

علومی که امروزه در دانشگاه های ما تدریس می شود، برگردان علم دانشمندان و اندیشمندان غربی بوده و بحث بومی سازی در مورد این علوم انجام نشده است.

وی افزود: اگر هم تلاشی در این خصوص صورت گرفته، تا این لحظه نتیجه بخش نبوده و ما در حال حاضر میراث دار پدیده دانشگاه از غرب، در کشور خود هستیم و بایستی با حفظ این ساختار، بومی سازی هم در خصوص این پدیده صورت پذیرد.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های آزاد استان اصفهان بیان داشت: حال حاضر که چهل و یک سال پر فراز و نشیب را بعد از وقوع انقلاب اسلامی پشت سر گذاشته ایم، هر کجا که بر مبنای باورهایی که ریشه در اعتماد به نفس ملی و غرور ملی دارد، حرکت کردیم و با تکیه بر ظرفیت های درونی بر انجام کاری پافشاری نمودیم، تقریباً موفقیت نسبی حاصل کردیم و هرگز که ظرفیت ها را فعال نکردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات پرشور، تضمین کننده امنیت کشور و عظمت و اقتدار ایران است

انتخابات پرشور، تضمین کننده امنیت کشور و عظمت و اقتدار ایران است