مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 17:352020-02-20سياسي

همدل و همصدا پای صندوق های رای می رویم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان جنوبی محمد صادق معتمدیان روز پنجشنبه در پیامی با دعوت از مردم برای حضور باشکوه در انتخابات اظهار داشت: مردم نجیب و شریف استان خراسان جنوبی؛ هنوز نوای الله اکبرتان و صلابت گام های استوارتان در یوم الله 22 بهمن به گوش می رسد و ان شاءالله شکوهِ آن حضور بی نظیر، دوم اسفند ماه در پای صندوق های رای تکرار خواهد شد.

وی افزود: بی تردید جایگاه مجلس شورای اسلامی در قانونگذاری، اهمیت انتخابات را مضاعف می کند تا مردم در این برهه حساس، با انتخاب درست، در افزایش اقتدار، امنیت، عزت و استقلال ایران اسلامی مشارکت نمایند.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: دیدگان بدخواهان نظام خیره به صندوق های رای است؛ آنان برای ورود به حریم امن ما خیز برداشته اند و اندک اِهمال و سستی برای آنان، مژده دخالت و دست اندازی به ایران اسلامی خواهد بود.

وی گفت: همدل و همصدا از هر جناح و جریان سیاسی به پای صندوق های رای می رویم تا ثابت کنیم ایران اسلامی با محوریت ولایت فقیه، کشوری مستقل و مقتدر است و مردم صاحبان اصلی انقلاب و متولیان واقعی مدیریت و قانونگذاری کشورند.

معتمدیان اظهار داشت: بدون تردید شما مردم فهیم و شهیدپرور استان خراسان جنوبی، همچون همیشه حماسه خواهید آفرید؛ پیروز و سربلند باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدل و همصدا پای صندوق های رای می رویم

همدل و همصدا پای صندوق های رای می رویم