مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 17:352020-02-20سياسي

برگزاری انتخابات نماد مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی ایران است


استاندار کردستان برگزاری انتخابات را نماد مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و بر حضور گسترده مردم در انتخابات دوم اسفندماه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان بهمن مرادنیا، در پیامی عموم مردم با فرهنگ و مشارکت جو را بە حضور فعال در پای صندوق های رای یازدهمین دورە انتخابات مجلس شورای اسلامی فراخواند.

در این پیام آ مدە است؛ ان الله لا یغیر ما بقوم، حتی یغیر ما بانفسهم مردم شریف و بزرگوار استان کردستان؛ انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (رە) از رویدادهای بسیار بزرگ و تحول آفرینی بود که حقوق اساسی و اولیه را بعد از تحمل قرن ها استبداد و دیکتاتوری در قالب مردم سالاری دینی بە مردم برگرداند و آنان را حاکم برسرنوشت خود ساخت.

یکی از نمادهای بارز و روشن دمکراسی، برگزاری انتخابات با حضور سلایق و گرایش های گوناگون برای تشکیل مجلسی پویا، زندە و پیشرو است و حفاظت از این دستاورد عظیم از وظایف مهم ملی و مذهبی یکایک ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی و خصوصا کردستان عزیز است.

در این برهه حساس از زمان کە کشور بە واسطە تحریم های اقتصادی دشمنان در شرایط ویژەای بە سر می برد یکبار دیگر فضای انتخابات بر کشور حاکم شده است، لازم است مردم با فرهنگ و دمکراسی خواە استان بر استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری انتخابات نماد مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی ایران است

برگزاری انتخابات نماد مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی ایران است