مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 17:062020-02-20اقتصادي

تشکیل صندوق توسعه خوزستان در انتظار حمایت وزیر نفت


امید حاجتی روز پنجشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در خصوص آخرین مصوبات شورای اقتصاد مقاومتی استان خوزستان، اظهارداشت: این شورا در آخرین سفر وزیر نفت به عنوان وزیر معین استان و با محوریت ارتباط نفت با توسعه در خوزستان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست بحث های زیست محیطی مرتبط با نفت بود، افزود: در این بین به اهمیت جمع آوری فلرهای نفتی در استان و آلودگی های ناشی از فعالیت تاسیسات این صنعت و ضرورت پیوست زیست محیطی تمامی طرح ها و عملیات های مجموعه نفت تاکید شد.

دبیر شورای برنامه ریزی استان خوزستان با اشاره به لزوم توجه و حمایت از ظرفیت های دانشگاهی و شرکت‎ های دانش بنیان که می توانند در طرح های نفتی تاثیرگذار باشد، افزود: از جمله دستاوردهای به وجود آمده در جریان توجه و حمایت از این ظرفیت ها را می توان تولید مته های حفاری در جهاد دانشگاهی استان دانست.

حاجتی خاطرنشان کرد: در ارتباط با استفاده نفت از زیرساخت های استان به ویژه استفاده از آب، برق و راه های استان از وزیر معین استان خواسته شد تا وزارت نفت در بهبود شرایط این زیرساخت ها مشارکت بیشتری و بهتری داشته باشد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان همچنین به مشکلات استان با مجموعه های نفتی در راستای توسعه سرمایه گذاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل صندوق توسعه خوزستان در انتظار حمایت وزیر نفت

تشکیل صندوق توسعه خوزستان در انتظار حمایت وزیر نفت