مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 15:252020-02-20پزشكي

تکذیب شایعه شناسایی مورد مشکوک به کرونا در ملایر


رییس بیمارستان غرضی ملایر شایعه شناسایی مورد مشکوک به کرونا در این مرکز درمانی را ‏تکذیب کرد و گفت: تاکنون هیچ مورد مشکوک به کرونا به این بیمارستان مراجعه نکرده است.

- ایسنا/همدان رییس بیمارستان غرضی ملایر شایعه شناسایی مورد مشکوک به کرونا در این مرکز درمانی را ‏تکذیب کرد و گفت: تاکنون هیچ مورد مشکوک به کرونا به این بیمارستان مراجعه نکرده است.

‏ دکتر محمدرضا توکلی در گفت و گو با ایسنا، افزود: امروز بیمارستان غرضی در حالت آماده باش قرار گرفت و کلاس های آموزشی و پیشگیری برای کلیه پرنسل به منظور مقابله با موارد مشکوک برگزار شد.

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه ما در نزدیکی قم هستیم، بنابراین فراخوان به همه همکاران داده و جلسات هماهنگی برگزار شده و در حال حاضر هیچ مورد مشکوکی به بیمارستان مراجعه نکرده است.

توکلی با اشاره به اینکه افراد مشکوک به کرونا معمولا با علائم سرماخوردگی و آنفلوآنزا و مشکلات تنفسی به اورژانس مراجعه می کنند، اظهارکرد: درحال حاضر اورژانس بیمارستان غرضی آرام است و مراجعه کننده خاصی در این زمینه نداشته ایم.

رییس بیمارستان غرضی ملایر از آماده باش کامل کلیه بیمارستان ها و مراکز درمانی شهرستان ملایر برای مقابله با این بیماری خبر داد و افزود: بیماری کرونا یک بیماری ویروسی و مرگ و میر آن مانند بیماری آنفلوآن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب شایعه شناسایی مورد مشکوک به کرونا در ملایر

تکذیب شایعه شناسایی مورد مشکوک به کرونا در ملایر