مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 15:062020-02-20اجتماعي

برگزاری دوره آموزش اجتماعی برای 672 نفر از خانواده زندانیان در بوکان


محمد آقاعزیزی روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این دوره های آموزشی که به مدت 2 روز برگزار شد، اعضای 164 خانواده شامل همسران و فرزندان آنان آموزش های لازم را در زمینه های مختلف سپری کردند.

وی گفت: حبس افراد به خصوص اگر سرپرست خانوار باشد بر کیفیت زندگی همسر و فرزندانش تاثیر منفی می گذارد و در معرض خطر قرار گرفتن چنین افرادی افزایش می یابد.

وی اضافه کرد: اگر فردی دچار تخلفی می شود و برای اصلاح و تحمل کیفر به زندان می رود این امر دلیل نمی شود که در حق خانواده وی اجحافی صورت گیرد بلکه باید از تمام ظرفیت ها برای حمایت از خانواده این زندانیان در جهت رفع آسیب ها گام برداشت.

آقاعزیزی افزود: خانواده های مددجویان در ارتکاب جرم و بزه همسران خود نقشی ندارند ولی می توانند با حوصله و صبر در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و وقوع جرم گام بردارند.

این دوره آموزشی به مدت 2 روز طی 2 هفته متوالی در جهت ارتقای مهارت های اخلاقی و زندگی همسران و فرزندان زندانیان 15 سال به بالا تشکیل شد.

اداره کل زندان های آذربایجان غربی همزمان با تشکیل سازمان زندان های کشور در سال 1364 و تبدیل آن از شورای سرپرستی به سازمان زندان ها، در این استان تشکیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره آموزش اجتماعی برای 672 نفر از خانواده زندانیان در بوکان

برگزاری دوره آموزش اجتماعی برای 672 نفر از خانواده زندانیان در بوکان