مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 13:152020-02-20سياسي

رییس بسیج سازندگی کشور: پیروزی جبهه حق در مقابل باطل با جهاد میسر می شود


سرهنگ پاسدار محمد زهرایی روز پنجشنبه در همایش شکوه هجرت 1398 که با هدف تجلیل از تلاش های بی وقفه جهادگران توانمند استان البرز در کانون شهید سبحانی سپاه البرز برگزار شد، افزود: در دنیای امروز جبهه حق با باطل با محاسبات ریاضی نه به لحاظ تجهیزات، نیروی انسانی و فناوری و حتی تمرکزی که جبهه باطل با کمپین فشار حداکثری بر علیه جبهه مقاومت داشته است قابل قیاس نیست.

وی اظهار داشت: امروز جنگ ایمان در مقابل کفر،جنگ اراده ها در مقابله ارابه ها، جنگ انفاق در مقابل نفاق، جنگ اخلاص در مقابل اختلاس است و جنگ دلدادگی در مقابل وادادگی حتی در درون کشور است.

وی با بیان اینکه چیزی که جبهه حق را پیروز می کند باورها و اعتقادات است، گفت: با جهاد است که می توان در مقابل کفر پیروز شد که فقط جهادنظامی نیست بلکه جهاد اقتصادی و فرهنگی نیز هست.

زهرایی، عنوان جشنواره طلایه داران اقتصاد مقاومتی، کارآفرینان و صندوق های قرض الحسنه مردم یار و اشتغال زا در کنار جهاد محرومیت زدایی و خدمات رسانی قرار داد و افزود: عنوان جهاد موفق را به این فعالیت ها اطلاق کرده اند.

وی جهاد را دارای مولفه های خاص خود دانست و تصریح کرد: زمانی که شما از جهاد اسم می برید یعنی از یک عمل عبادی اسم می برید و عمل عبادی یعنی خلوص نیت، یعنی با طهارت این کار را کردن و یعنی ایثارگری و از خودگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس بسیج سازندگی کشور: پیروزی جبهه حق در مقابل باطل با جهاد میسر می شود

رییس بسیج سازندگی کشور: پیروزی جبهه حق در مقابل باطل با جهاد میسر می شود