مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 12:302020-02-20سياسي

نوای یک صدای هنرمندان اصفهان: مردم با حضور و انتخاب اگاهانه خود حماسه می آفرینند


این روزها فصل مشترک کلام هنرمندان، نخبگان و هر انسان دغدغه مندی مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح برای تشکیل مجلسی قوی است چراکه قطعاً لازمه حرکت در مسیر سعادت جامعه و مردم خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، خداوند انسان را موجودی انتخاب گر و دارای اراده خلق کرده، راه های متفاوت در مقابل او قرار دارد و هدایت الهی را هم دارد اما همین قدرت انتخاب و اراده است که تعیین می کند انشان شکرگزار نعمت باشد و یا حجابی شود بر حق و حقیقت.

زندگی انسان همواره صحنه انتخاب بین عقل و جهل است، انتخاب این که از میوه ممنوعه بخورد یا نه، هابیل باشد یا قابیل، به کشتی نوح سوار شود یا به کوه پناه برد، گوساله سامری را بپرستد یا مطیع هارون باشد، تنگه احد را پاسداری کند یا به دنبال غنیمت بدود، قرآن ناطق را پیروی کند یا قرآن عمروعاص را ببیند، مالک را برای مذاکره بفرستد یا ابوموسی اشعری را و بنی صدر را خرقه ریاست بپوشاند یا رجایی را.

جایگاه و ارزش انسان را این انتخاب ها مشخص می کند و به زندگی او معنا می بخشد، همچنین مسیر حرکت جامعه نیز دست خوش همین انتخاب ها است چراکه سنت الهی به راین است که قومی را تغییر نخواهد داد مگر آن که خودشان تغییر کنند، بنابراین انتخاب و به طور خاص، انتخابات از لوازم زندگی اجتماعی انسان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوای یک صدای هنرمندان اصفهان: مردم با حضور و انتخاب اگاهانه خود حماسه می آفرینند

نوای یک صدای هنرمندان اصفهان: مردم با حضور و انتخاب اگاهانه خود حماسه می آفرینند