مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 12:252020-02-20اقتصادي

افزایش 25 درصدی صادرات کالای غیرنفتی از استان بوشهر


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از افزایش 25 درصدی صادرات کالای غیرنفتی از استان بوشهر در 10 ماه امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حسین حسینی ظهر پنجشنبه در نشست کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان بوشهر اظهار داشت: در 10 ماه امسال افزون بر 20 میلیون تن کالا به ارزش 6.

9 میلیارد دلار از گمرکات استان بوشهر صادر شد.

وی تصریح کرد: در 10 ماه امسال 7 هزار و 636 فقره درخواست ثبت سفارش به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ارائه شده که تا آخر دی ماه به 3 هزار و 834 فقره آن رسیدگی و تأیید نهایی شده است.

حسینی بازارهای هدف صادراتی ایران را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: علاوه بر 15 کشور همسایه، دو کشور چین و هندوستان از بازارهای صادراتی ایران محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از کشورهای هدف صادرات غیرنفتی در استان بوشهر قطر است افزود: در 10 ماه امسال از طریق بنادر استان بوشهر 121 میلیون دلار کالای غیرنفتی از طریق گمرکات استان بوشهر به بنادر قطر صادرشده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 24 درصدی دارد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیشترین کالاهای صادرشده به قطر را محصولات کشاورزی و مواد معدنی دانست و افزود: در این مدت 174 هزار تن کالا از بندر دیر به قطر صادرشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 25 درصدی صادرات کالای غیرنفتی از استان بوشهر

افزایش 25 درصدی صادرات کالای غیرنفتی از استان بوشهر