مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 12:052020-02-20سياسي

پلیس متولی تامین امنیت انتخابات است


سردار حسین عبدی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: پلیس با آمادگی و هوشیاری کامل مسوولیت حفاظت و امنیت از 3 هزار و 53 صندوق اخذ آرا را برعهده دارد و نسبت به تامین نظم و امنیت کلیه حوزه های انتخابیه اصلی و فرعی در سطح استان اقدام خواهد کرد.

وی افزود: پلیس با بسیج همه امکانات و ظرفیت های موجوددر فرماندهی انتظامی استان تلاش می کند تا با برقراری امنیت مطلوب، شرایط برای حضور پرشور و حداکثری مردم فراهم شود تا این مأموریت بسیار مهم به نحو احسن و کامل به سرانجام برسد.

سردار عبدی اظهارکرد: نیروی انتظامی به عنوان متولی نظم و امنیت در جامعه از مدت ها قبل با راه اندازی قرارگاه امام علی (ع)تمهیدات لازم را برای برقراری هرچه بهتر امنیت و کمک به برگزاری انتخاباتی سالم اندیشیده است.

وی با بیان اینکه پلیس تمهیدات لازم برای تامین امنیت در قبل، حین و بعد ار انتخابات را پیش بینی کرده است، افزود: این امنیت چه در حوزه های رای گیری شهرها و چه در سطح روستاها به بهترین شکل ممکن تامین خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان تامین امنیت صندوق های اخذ آرا را اولویت اصلی نیروی انتظامی عنوان کرد و تمام شهروندان را برای حضور پررنگ در انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس متولی تامین امنیت انتخابات است

پلیس متولی تامین امنیت انتخابات است