مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 11:552020-02-20سياسي

شمار نامزدهای انصرافی بوشهر به 35 نفر افزایش یافت


خسرو دهقانی روز پنجشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: شمار نامزدهای انصرافی در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم 12 نفر، دشتستان هشت نفر، دشتی و تنگستان هشت نفرو کنگان، دیر، جم و عسلویه نیز هفت نفر است.

وی بیان کرد: بدین ترتیب از مجموع 101 نامزد تایید صلاحیت شده نهایی در این دوره انتخابات مجلس در استان بوشهر 66 کاندیدا در رقابت های انتخاباتی باقی مانده اند.

دهقانی یادآورشد: هم اکنون در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم 23 نامزد، دشتستان 15 نفر، حوزه دشتی و تنگستان 14 کاندید و حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه 14 نامزد باهم رقابت می کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر تاکید کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در این استان فراهم شده است و صندوق رای به همه نقاط استان خواهد رفت تا همه بتوانند در انتخابات شرکت کنند.

دهقانی از رای دهندگان خواست مدارک خود شامل شناسنامه و کارت ملی یا شماره ملی را آماده کنند و زمان رای دادن همراه داشته باشند و اگر کسی شناسنامه اش را گم کرده به ثبت احوال مراجعه کند تا به سرعت برای آنها صادر شود.

وی بیان کرد: در چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر 720 شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم در نظر گرفته شده است که 501 شعبه ثابت معادل 70 درصد و 219 شعبه سیار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار نامزدهای انصرافی بوشهر به 35 نفر افزایش یافت

شمار نامزدهای انصرافی بوشهر به 35 نفر افزایش یافت