مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 11:462020-02-20سياسي

فضای بانشاط حاکم بر استان بوشهر مژده انتخاباتی پرشور می دهد


عبدالکریم گراوند روز پنجشنبه درجمع خبرنگاران افزود: همه امکانات برای برگزاری انتخابات دوم اسفند دراستان بوشهر فراهم شده است و فرمانداری ها، بخشداری ها، مراکز حوزه های انتخابیه، نیروهای نظامی، انتظامی، بازرسی و اجرایی همه مهیای برگزاری انتخاباتی باشکوه هستند.

وی گفت: 15 هزار نفر جمع آوری آرا را در استان برعهده دارند و فردا آماده ایم رای گیری درهمه مناطق را از مرکز استان تا دورترین نقطه به خوبی انجام دهیم.

گراوند ادامه داد: همه فرمانداران و بخشداران در حال اعزام صندوق به همه حوزه ها و مناطق دوردست هستند و فردا شعبه های رای گیری در ساعت قانونی، کار رای گیری را آغاز می کنند.

استانداری بوشهر افزود: در استان بوشهر طبق آخرین خبرها 66 نفر برای تصدی چهار کرسی نمایندگی مجلس در حوزه های استان حضور دارند و بیشترین تعداد مربوط به حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم با 23 نامزد هست.

وی گفت: همچنین دشتستان 15 نامزد، دشتی و تنگستان 14 نامزد و دیر، کنگان و جم 14 نامزد دارند.

گراوند بیان کرد: بعد از 41 سال از عمر انقلاب اسلامی مردم روحیه دشمن شناسی خیلی خوبی داشته اند و هرزمان که دشمن قصد داشته مردم را در برهه های مختلف نسبت به نظام و انقلاب دلسرد بکند در همان دوره اتفاقا مردم پاسخ محکمی به دسیسه های آنها داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای بانشاط حاکم بر استان بوشهر مژده انتخاباتی پرشور می دهد

فضای بانشاط حاکم بر استان بوشهر مژده انتخاباتی پرشور می دهد