مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 11:362020-02-20سياسي

حضور گسترده مردم در انتخابات باعث تقویت انسجام داخلی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، ابراهیم رسولی مقدم صبح پنج شنبه در جمع رأی اولی های دختر مدارس کرامت، ریحانه النبی، شهید ساعدی و عارفه این شهرستان با بیان اینکه دانش آموزان نباید نسبت به سرنوشت کشور بی تفاوت باشند، افزود: دانش آموزان رأی اولی امسال شاهد جشن تکلیف سیاسی خود خواهند بود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای برگزاری انتخابات، اظهار کرد: مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات قانونمند یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان فراهم است.

فرماندار سرایان با بیان اینکه اگر نظام جمهوری اسلامی نبود امروز شاهد برگزاری انتخابات نبودیم، اظهار داشت: حضور پرشور در انتخابات بسیار حائز است چرا که انسجام داخلی را رقم خواهد زد که در نهایت منجر به اقتدار و تعالی کشور خواهد شد.

رسولی مقدم با بیان اینکه رأی دادن و انتخاب یک حق شهروندی است، گفت: عدم شرکت در انتخابات شکست فردی، اجتماعی و ملی خود را در پی خواهد داشت که این مورد پسند هیچ فرد فهیم و علاقمند به کشور نیست.

وی خطاب به دانش آموزان بیان کرد: شما آینده سازان، مدیران و نمایندگان آینده این مرز و بوم هستید بنابراین می طلبد از همین نخستین گام ها، شناخت دقیق از خود و جامعه را داشته باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور گسترده مردم در انتخابات باعث تقویت انسجام داخلی می شود

حضور گسترده مردم در انتخابات باعث تقویت انسجام داخلی می شود