مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 11:362020-02-20پزشكي

رعایت اقدامات پیشگیرانه از کرونا ضرورت امروز به جای اعتنا به شایعات


فردین مهرابیان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مردم به شایعات بی اساس درباره ورود بیماری کرونا و بستری شدن فرد یا افراد مبتلا به این بیماری در بیمارستانی در رشت توجه نکنند و برای پیشگیری از این بیماری تنها به توصیه های بهداشتی عمل نمایند.

وی با بیان اینکه ورود ویروس کرونا به استان شایعه است، اظهار کرد : تاکنون هیچ موردی از بیماری کرونا در گیلان مشاهده و گزارش نشده است.

وی اظهار داشت: کنترل، نظارت و مراقبت های بهداشتی برای جلوگیری از ورود بیماری کرونا در همه شهرستان های استان گیلان با حساسیت در حال انجام و در مرز آستار و بندرانزلی هم این اقدامات تشدید شده است.

وی خاطر نشان کرد: رعایت آداب بهداشتی در پیشگیری از انتقال و انتشار بیماری های تنفسی، پوشاندن دهان و بینی با دستمال، دفع بهداشتی دستمال ها از جمله راه های پیشگیری از بیماری است.

کرونا ویروس جدید 2019 از بیماری هایی است که مانند هر بیماری ویروسی دیگر باید اقدامات پیشگیرانه را پیش ازهرچیز مورد توجه قرار داد.

با انتشار خبر فوت 2 نفر طی روز گذشته در استان قم به دلیل بیماری کرونا، اکنون شایعات مربوط به ورود این بیماری در گیلان نیز همانند بسیاری از استان ها و بستری شدن تعداد زیادی از مردم در بیمارستانی در رشت در بین اقشار مختلف وحشت ایجاد کرده و مردم بیش از آنکه به ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت اقدامات پیشگیرانه از کرونا ضرورت امروز به جای اعتنا به شایعات

رعایت اقدامات پیشگیرانه از کرونا ضرورت امروز به جای اعتنا به شایعات