مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 11:352020-02-20سياسي

بهترین قضات فارس برای حوزه کودکان انتخاب شده اند


بهترین و معروف ترین قضاتی که در دادگستری فارس در حال فعال هستند در حوزه کودکان فعالیت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید کاظم موسوی پنجشنبه در کارگاه دادرسی ویژه أطفال و نوجوانان بیان کرد: یکی از دغدغه هایی که در استان فارس وجود دارد وجود مهاجران غیر قانونی است و برگزاری همایش در این راستا توجه قضات را به این سمت بیش از پیش معطوف می کند البته در کنار این مهاجران غیر مجاز شاهد حاشیه نشین در این استان هستیم.

حجت الإسلام موسوی تاکید کرد: در حوزه های اجتماعی طلاق و روانشناسی کودکان دو حوزه تأثیرگذار در روابط اجتماعی عظیم رو اگر معیار و ملاک مفاهیم و تعالیم دینی و اسلامی باشد می توان گفت که این موضوعات اجتماعی از بین خواهد رفت.

او اضافه کرد: بهره گیری از تعالیم اسلامی به عنوان ملاک و معیار از جمله مواردی است که اگر مورد توجه قرار بگیرد شاهد نتایج بهتری در جامعه خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه کودکان کار مهاجران مورد سو استفاده کارفرما در مباحث حقوق و مزایای مربوط به کار هستند، عنوان کرد: وجود خلاءهای قانونی باعث شده تا فضایی فراهم شود تا کودکان کار مورد سو استفاده برخی از کارفرمایان در پرداخت مزایای حقوق و دستمزد واقع شوند البته آموزه های اسلام در خصوص تکریم افراد آموزه های کامل و جامعی است و پرکننده خلأهای ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین قضات فارس برای حوزه کودکان انتخاب شده اند

بهترین قضات فارس برای حوزه کودکان انتخاب شده اند