مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 11:352020-02-20سياسي

دعوت استاندار گیلان از مردم برای حضور پرشور در انتخابات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی استانداری گیلان، ارسلان زارع در پیامی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی با شکوه در سراسر استان نتدشده و دارای آمادگی کامل و صد درصدی هستیم؛ اظهار داشت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت 8 صبح فردا (دوم اسفندماه) در سراسر استان به طور همزمان با کشور برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مردم نجیب و شریف استان گیلان به نقش، اهمیت و جایگاه مجلس شورای اسلامی به خوبی آگاهی دارند، ادامه داد: یقین دارم که مردم حضوری باشکوه و گسترده در انتخابات خواهند داشت.

استاندار گیلان با دعوت از همه اقشار فهیم و آگاه مردم به ویژه جوانان برای شرکت در انتخابات افزود: انتظار است که مردم از همان ساعات اولیه صبح در شعبه های أخذ رأی حضور داشته باشند تا از ازدحام ساعات پایانی شعب جلوگیری شود.

وی ابراز امیدواری کرد : مردم با مشارکت فعال سیاسی در تعیین سرنوشت استان و کشور، سهیم بوده و نقش موثری در اعتلای آرمان های انقلاب اسلامی داشته باشند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، فردا دوم اسفندماه برگزار می شود.

گیلان با 16 شهرستان و 11 حوزه انتخابیه اصلی، 13 کرسی نمایندگی در خانه ملت دارد.

در این دوره از انتخابات؛ یک میلیون و 958 هزار و 473 نفر واجد شرایط شرکت هستند که از این تعداد؛ 91 هزار و 498 نفر رأی اولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت استاندار گیلان از مردم برای حضور پرشور در انتخابات

دعوت استاندار گیلان از مردم برای حضور پرشور در انتخابات