مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 11:202020-02-20اجتماعي

پرچم شهر زیر زمینی نوش آباد در طرح جنگلانه برافراشته شد


مدیر مجموعه باستانی شهرزیرزمینی نوش آباد گفت: فعالان گردشگری این شهر همزمان با جشن اسفندگان با هدف توسعه فضای سبز و جنگلهای دست کاشت دشت کاشان با شرکت در سیزدهمین طرح جنگلانه، - ایسنا/اصفهان مدیر مجموعه باستانی شهرزیرزمینی نوش آباد گفت: فعالان گردشگری این شهر همزمان با جشن اسفندگان با هدف توسعه فضای سبز و جنگلهای دست کاشت دشت کاشان با شرکت در سیزدهمین طرح جنگلانه، ورودی روستای وادقان را بادام کاری کردند.

امیر کدخدایی امروز (پنج شنبه- اول اسفند) در آیین جشن جنگلانه اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کاشان، اظهار کرد: اگر خسارت های وارد بر محیط زیست و منابع طبیعی را جبران نکنیم، عرصه زندگی بر نسل حاضر تنگ می شود و آیندگان هم با مخاطرات جدی رو به رو خواهند شد.

وی افزود: باید به هر بهانه ای که می توانیم برای کاهش آسیب های زیست محیطی گام برداریم و در این مسیر نباید منتظر دستگاههای دولتی بود، بلکه همه شهروندان باید این مسئولیت انسانی خود را انجام دهیم.

کدخدایی تصریح کرد: در اجرای این برنامه راهنمایان گردشگری و اعضای انجمن دوستداران آثار تاریخی و مفاخر فرهنگی نوش آباد شرکت داشتند تا فرهنگ حفظ محیط زیست را در جامعه به ویژه برای نسل کودک و نوجوان نهادینه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرچم شهر زیر زمینی نوش آباد در طرح جنگلانه برافراشته شد

پرچم شهر زیر زمینی نوش آباد در طرح جنگلانه برافراشته شد