مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 11:152020-02-20سياسي

آرامش و تعقل فرصتی برای انتخاب


به اینکه دیوارها و خیابان ها راست گفتند یا شعار دادند کار نداریم ولی دست کم حالشان این روزها متفاوت بود، هیجان هایی را از سر گذراندند که حتی علم به زودگذر بودنشان هم از لطف شان نمی کاست و هر ستاد و دیوار و خیابان و مکانی که برای گرد همایی های انتخاباتی و سخنرانی ها تدارک دیده شده بود تجمع انبوهی از مردم را داشت .

جمع ها و همایش هایی که همراه با پخش آهنگ های شاد و هیجان آوری که در روزهای عادی به گوش نمی رسد این روزها به اوج خود رسیده بود، شادی گمشده ای که قطعه ناپیدای پازل مبهم زندگی های امروزی مان بود در این مدت یک هفته اخیر بیشتر احساس می شد.

و البته فضای مجازی که حالا دیگر یار همیشگی زندگی های امروزی شده هم بازتاب دهنده واقعیات تبلیغات و شعارها ، سخنرانی ها و تمام تلاش نامزدها و هواداران شان شده بود تا اگر کسی از خیابانی گذر نکرده بود یا توجه به دیوارها و بنرها نکرده بود را بهره مند سازند.

استفاده از فضای مجازی که حالا دیگر پایه اصلی از زندگی مردم شده را نامزدها بدرستی در جهت اهداف خود که ایجاد هیجان هایی زودگذر است در اختیار گرفته بودند؛ فضایی همراه با ساز و آواز، آزادی در گفتن حرف هایی که مردم عادی آرزوی شنیده شدن آنها را از زبان مسوولان دارند را این روزها از زبان و صدای رسای نامزدها که قرار است از بین آنها تعدادی بعنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامش و تعقل فرصتی برای انتخاب

آرامش و تعقل فرصتی برای انتخاب