مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 11:062020-02-20اقتصادي

زندان جدید بندرلنگه درصورت تخصص اعتبار به سرعت ساخته می شود


مصطفی کیشانی روز پنجشنبه دربازدید از زندان فعلی بندرلنگه افزود: یکی از مشکلات زندان فعلی بندرلنگه قرار گرفتن دربافت شهری است که ضرورت دارد طبق قانون، شرایط لازم برای انتقال این زندان به خارج از شهر فراهم شود.

اداره کل راه شهرسازی هرمزگان نیز در سال 91 به تصویب جانمایی سایت زندان بندرلنگه در کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان اشاره کرده است.

تصویب این سایت در راستای اجرای قانون انتقال زندان ها و مراکز اقدامات تامینی و تربیتی موجود به خارج از شهرها مصوب سال 1380 انجام شده است.

سایت درنظر گرفته شده برای زندان بندرلنگه در فضایی به مساحت 20 هکتار با رعایت حریم اماکن و تاسیسات دولتی مصوبه شورای امنیت کشور در کیلومتر 20 جاده بندرلنگه به سمت پارسیان واقع گردیده است.

مدیرکل زندان های هرمزگان درخصوص فعلی بندرلنگه یادآورشد: با وجود اینکه این زندان قدیمی ترین زندان هرمزگان است اما به بهترین شکل ممکن بازسازی شده و هم اکنون شرایط بسیار مطلوبی دارد.

کیشانی تصریح کرد: اندرزگاه های بندرلنگه نیز شرایط بسیار خوبی دارند و بخش های بهداشت و درمان، آسایشگاه سربازان وظیفه و بخش های اداری استانداردهای لازم زندانبانی را دارند که رضایت مددجویان و کارکنان را به همراه داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندان جدید بندرلنگه درصورت تخصص اعتبار به سرعت ساخته می شود

زندان جدید بندرلنگه درصورت تخصص اعتبار به سرعت ساخته می شود