مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 11:062020-02-20سياسي

3 نامزد انتخابات مجلس در بوکان انصراف دادند


لقمان خسروپور روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صبح امروز با ارائه نامه مکتوب و رسمی انصراف خود از شرکت در انتخابات را به فرمانداری این شهرستان اعلام کردند.

وی ادامه داد: با انصراف این نامزدها در حوزه انتخابی شهرستان بوکان تعداد کاندیداهای انتخاباتی حوزه بوکان به پنج نفر کاهش یافت که از این تعداد چهار نفر مرد و یک نفر زن هستند.

وی اضافه کرد: شمار نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در این شهرستان با انصراف این تعداد در مقایسه با دوره قبل سه نفر کمتر است.

رییس ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بوکان ادامه داد: 178 هزار نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه هستند که از این تعداد 9 هزار و 640 نفر برای اولین بار پای صندوق های رای می روند.

وی گفت: در این شهرستان 159 شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای بوکانی ها در نظر گرفته شده است که از این تعداد 87 صندوق شهری و 72 صندوق در روستا است.

خسروپور اضافه کرد: امیدواریم انتخابات پرشوری در بوکان همزمان با سراسر کشور برگزار شود و مردم نماینده شایسته ای را انتخاب و روانه مجلس شورای اسلامی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 نامزد انتخابات مجلس در بوکان انصراف دادند

3 نامزد انتخابات مجلس در بوکان انصراف دادند