مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 10:552020-02-20پزشكي

بررسی حوادث ترافیکی، جمعیت و بیماری پروستات در کنگره سلامت مردان


رییس مرکز تحقیقات سلامت مردان گفت: در کنگره سلامت مردان موضوعات حوادث ترافیکی، جمعیت و بیماری های پروستات در مردان بررسی می شود.

- سید جلیل حسینی، رییس مرکز تحقیقات سلامت مردان و بهداشت باروری دانشگاه شهید بهشتی در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، درباره برگزاری هفته سلامت مردان ، اظهار داشت: در سال 84  موضوع سلامت مردان را اعلام کردیم و وزارت بهداشت نیز این موضوع را قبول کرده و هر سال هفته سلامت مردان در کشور برگزار می شود.

وی ادامه داد: در آن زمان انجمن اورولوژی فعالیت خود را در این خصوص آغاز کرده و در مدت 10 سال با همکاری انجمن های پزشکی ورزشی، پزشکان عمومی و انجمن روانپزشکان این هفته برگزار شده است.

هدف ما برای برگزاری هفته سلامت مردان توجه به بیماری های مربوط به مردان است.

رییس مرکز تحقیقات سلامت مردان دانشگاه شهید بهشتی اضافه کرد: با توجه به اینکه بار بیماری ها و عوارض ناشی از آن در مردان بیشتر است؛ اما مردان برای حفظ سلامتی خود کمتر اقدام می کنند؛ در نتیجه برای جلب توجه نسبت به بیماری های مردان، هر سال هفته اول اسفند را به عنوان هفته  سلامت مردان انتخاب کرده و برنامه هایی اجرا می کنیم.

  حسینی با بیان اینکه  همه دانشکده های علوم پزشکی و معاونت بهداشت با این موضوع درگیر هستند، تصریح کرد: سعی کرده ایم مردان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی حوادث ترافیکی، جمعیت و بیماری پروستات در کنگره سلامت مردان

بررسی حوادث ترافیکی، جمعیت و بیماری پروستات در کنگره سلامت مردان