مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 10:552020-02-20اقتصادي

خودکفایی کامل صنعت برق ایران/ صرفه جویی 7 هزار میلیارد تومانی


مدیرعامل شرکت توانیر از خودکفایی کامل صنعت برق ایران خبر داد و گفت: تابستان امسال با توجه به سیاست های تشویقی مشترکان برق 350 میلیارد تومان پاداش دریافت کردند که از هزینه کرد 7 هزار میلیارد تومانی نیز جلوگیری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدحسن متولی زاده ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت نیروی برق استان همدان با بیان اینکه افتخار می کنیم صنعت برق گسترده ترین خدمت دولت را به مردم ارائه می دهد اظهار کرد: خوشبختانه پوشش برق رسانی در کشور به صد درصد رسیده و روستاهایی با بیش از 10 خانوار بدون برق نیستند.

وی با بیان اینکه از لحاظ کمی و کیفی خدمات قابل توجهی در حوزه برق در کشور ارائه می شود گفت: طی بحران هایی نظیر سیل ابتدای سال و قطعی ارتباط به دلیل بارش برف در برخی از مناطق کشور، نیروهای فعال در حوزه برق در ارائه خدمت پیشتاز بوده اند.

مدیرعامل شرکت توانیر با بیان اینکه در سیل ابتدای سال وقتی به استان های درگیر سفر می کردیم، تمام مسوولان به حضور به موقع نیروهای برق اذعان داشتند افزود: خوشبختانه در برف اخیر گیلان به دلیل اقدامات به موقع قطعی برق به موقع رفع شد، در حالی که در کشوری مانند کانادا اتفاقی مشابه افتاد و  هشت روز بدون برق بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی کامل صنعت برق ایران/ صرفه جویی 7 هزار میلیارد تومانی

خودکفایی کامل صنعت برق ایران/ صرفه جویی 7 هزار میلیارد تومانی