مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 10:352020-02-20سياسي

600 متر بنر تبلیغاتی غیرمجاز در شهرستان ری جمع آوری شد


معاون سیاسی فرمانداری ویژه شهرستان ری گفت: حدود 600 متر از آثار غیرمجاز تبلیغات انتخاباتی توسط کمیته امحا از سطح شهرستان جمع آوری و صورت جلسه شده است.

- مهدی مجیدی، مسئول هماهنگی امور اجرایی انتخابات شهرستان ری در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: صندوق آرا و ملزومات صندوق ها در حال تهیه است و ساعت 8 صبح دوم اسفندماه با حضور نمایندگان، اعضای شعب، ناظرین و بازرسین بازگشایی شده و تمامی 460 شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان فعال می شود.

وی با بیان اینکه 276 شعبه در بخش مرکزی قرار دارد، گفت: شهرداری ها و دهیاری ها در سطح شهرها و روستاها فضاهایی را برای تبلیغات انتخاباتی کاندیداها در نظر گرفتند تا معرفی نامزدهای به بهترین نحو صورت گیرد.

معاون سیاسی فرمانداری ویژه شهرستان ری تصریح کرد: تعرفه توزیعی در شعب بر اساس آخرین انتخابات انجام می شود که به دلیل احتمال افزایش مشارکت ها و نیاز شعب و حجم کار ستادها درصد افزایشی نیز برای توزیع تعرفه در نظر گرفته شده است.

مجیدی بیان کرد: تعداد تعرفه های توزیعی به جهت جلوگیری از کسری تعرفه در شعبات نسبت به انتخابات گذشته افزایش داشته است تا اخذ رأی بدون دغدغه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه از ساعت 8 صبح امروز هرگونه تبلیغات ممنوع است، افزود: ستاد کمیته امحای تبلیغات در سطح شهرستان فعال بوده و به تمامی ست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

600 متر بنر تبلیغاتی غیرمجاز در شهرستان ری جمع آوری شد

600 متر بنر تبلیغاتی غیرمجاز در شهرستان ری جمع آوری شد