مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 10:252020-02-20دانش

لباس ورزشی هوشمند و نخ های اسپاندکس تولید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، البسه ورزشی هوشمند دارای تکنولوژی کول مکس و نانو می باشد که به دلیل خاصیت تبخیر سریع عرق و پایداری بالای خواص، - محققان پارک علم و فناوری زنجان موفق به تولید لباس ورزشی هوشمند و نخ های اسپاندکس شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، البسه ورزشی هوشمند دارای تکنولوژی کول مکس و نانو می باشد که به دلیل خاصیت تبخیر سریع عرق و پایداری بالای خواص، کاربرد مطلوبی در لباس های ورزشی دارند.

محصول دیگر این شرکت فناور، نخ های اسپاندکس است که دارای خاصیت آنتی باکتریال ماندگار بوده و استحکام و خاصیت کشسانی در آن ها بهبود یافته است.

به همین دلیل این نخ ها در پارچه های کشی و پوشاک کاربرد فراوان دارند.

بر اساس این گزارش، همچنین در حاشیه رونمایی از البسه ورزشی هوشمند، از نرم افزار سامانه مدیریت فرآیند های کسب و کار شرکت آرین نوین رایانه مستقر در پارک علم و فناوری استان زنجان نیز رونمایی شد.

سامانه جذب و پذیرش به صورت ساده، عملیات استقرار واحد ها و هسته ها و ارزیابی آن ها را تسهیل کرده و از دیگر عملیات قابل انجام در این سامانه، می توان به مکاتبات اداری پارک و شرکت های عضو در پارک و مرکز رشد نام برد و داوری و ثبت اختراعات از دیگر مزیت های این سامانه می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لباس ورزشی هوشمند و نخ های اسپاندکس تولید شد

لباس ورزشی هوشمند و نخ های اسپاندکس تولید شد