مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 10:252020-02-20سياسي

دستورالعمل مقابله با ویروس کرونا صادر شد


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از صدور و ابلاغ دستورالعمل مقابله با ویروس کرونا از سوی مدیریت شهری خبر داد.

- زهرا صدر اعظم نوری رییس کمیسیون خدمات شهری و سلامت شورای اسلامی شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس درخصوص شیوع ویروس کرونا در کشور و احتمال رسیدن آن به تهران گفت: به هر تقدیر این ویروس به کشور ما نیز رسیده است و چندین نفر را درگیر خود کرده است.

وی افزود: باید جدیت مردم به این ویروس و این بیماری جلب شده و از سوی دیگر دستگاه های اجرایی هم باید اقدامات لازم را انجام دهند تا مشکل حاد نشود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در تهران هم به هر تقدیر عمده فعالیت های مردم در فضاهای عمومی شهر است و باید برای این موضوع چاره اندیشی می شده است.

نوری ادامه داد: از این رو کمیته سلامت کمیسیون خدمات شهری و سلامت شورای اسلامی شهر تهران اقدام به تهیه و ابلاغ دستورالعملی در این خصوص کرده است.

وی افزود: از این رو مقرر شد تا در فضاها و مکان های عمومی اطلاع رسانی های لازم در خصوص نحوه خودمراقبتی داده شده و همچنین باکس هایی برای قرار گیری مواد ضدعفونی کننده در نظر گرفته شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: همچنین دستور داده شده تا در خصوص ناوگان حمل و نقل عمومی و فضاهای عمومی استفاده از آن پس از هر شیفت کاری اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل مقابله با ویروس کرونا صادر شد

دستورالعمل مقابله با ویروس کرونا صادر شد