مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 10:202020-02-20سياسي

همه امکانات جهت حضور مردم پیشوا پای صندوق های رای فراهم شده است


همه امکانات جهت حضور مردم پیشوا پای صندوق های رای فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین عباسی پیش از ظهر پنج شنبه در بیست و چهارمین نشست هماهنگی برگزاری انتخابات شهرستان پیشوا اظهار داشت: فرآیند حدوداً 10 ماهه ای را با تلاش عوامل اجرایی انتخابات طی کرده ایم و حاصل این زحمات، هماهنگی ها و برنامه ریزی ها در روز جمعه دوم اسفندماه با حضور و همراهی مردم قدردان و همیشه در صحنه به منصه ظهور در می آید.

عباسی افزود: تمام تمهیدات لازم به کار گرفته شده تا مردم در روز انتخابات با شوق و دلبستگی تمام در پای صندوق های رأی حضور یابند و حضوری پررنگ، پرشور و بانشاط را به نمایش بگذارند.

وی بیان داشت: دلبستگی های مردم شهرستان به نظام با توجه به سابقه دینی و انقلابی که دارند به مراتب پررنگ تر و محکم تر از دیگر مناطق است.

فرماندار پیشوا با بیان اینکه بی شک در روز انتخابات شاهد حضور اقشار مختلف فارغ از تفکرات سیاسی و جناحی آنان در پای صندوق های رأی هستیم افزود: مردم پیشوا در انتخابات ادوار گذشته، مشارکت خوبی در انتخابات داشتند و در این دوره نیز نسبت به تحقق این مهم و افزایش هر چه بیشتر مشارکت تلاش می کنیم.

عباسی بیان داشت: ضمن تمهید و تأمین امکانات مورد نیاز انتخابات، همواره بر اصل صرفه جویی تاکید و از هزینه های غیرضروری پرهیز نموده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه امکانات جهت حضور مردم پیشوا پای صندوق های رای فراهم شده است

همه امکانات جهت حضور مردم پیشوا پای صندوق های رای فراهم شده است