مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 10:152020-02-20سياسي

مشارکت حداکثری، نقش موثری در اعتلای آرمان های انقلاب دارد


استاندار گیلان با اشاره به نقش اثرگذار مشارکت بالای مردم در اعتلای آرمان های انقلاب اسلامی، از آحاد ملت دعوت کرد که در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، - ایسنا/گیلان استاندار گیلان با اشاره به نقش اثرگذار مشارکت بالای مردم در اعتلای آرمان های انقلاب اسلامی، از آحاد ملت دعوت کرد که در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، حضوری باشکوه و گسترده داشته باشند.

ارسلان زارع ظهر امروز در گفت وگویی؛ با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات با شکوه در سراسر استان اندیشیده شده و دارای آمادگی کامل و 100 درصدی هستیم؛ اظهار کرد: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت 8 صبح فردا ( دوم اسفندماه) در سراسر استان به طور همزمان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم نجیب و شریف استان گیلان به نقش، اهمیت و جایگاه مجلس شورای اسلامی به خوبی آگاهی دارند، ادامه داد: یقیین دارم که انشاء الله مردم حضوری باشکوه و گسترده در انتخابات خواهند داشت.

استاندار گیلان با دعوت از همه اقشار فهیم و آگاه مردم خصوصاً جوانان برای شرکت در انتخابات افزود: انتظار دارم که مردم از همان ساعات اولیه صبح در شعبه های أخذ رأی حضور داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حداکثری، نقش موثری در اعتلای آرمان های انقلاب دارد

مشارکت حداکثری، نقش موثری در اعتلای آرمان های انقلاب دارد