مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 10:102020-02-20سياسي

دعوت رییس بنیاد بین المللی صلح از مردم برای حضور در انتخابات


رییس بنیاد بین المللی صلح تاکید کرد که شرکت در انتخابات مجلس به توسعه صلح پایدار و کاهش تنازعات ملی و منطقه ای کمک می کند.

- رییس بنیاد بین المللی صلح تاکید کرد که شرکت در انتخابات مجلس به توسعه صلح پایدار و کاهش تنازعات ملی و منطقه ای کمک می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن رهامی در بیانیه ای گفت: انتخابات مجلس یکی از عرصه های مهم حضور و مشارکت سیاسی و مدنی مردم در جمهوری اسلامی ایران بوده و حضور فعال در چنین صحنه ای جهت تعیین سرنوشت کشور، حق ملی و قانونی همه شهروندان ایرانی است، از دست دادن این فرصت و چشم پوشی از این حق قانونی و ملی، نوعی فرصت سوزی و امتیازدهی به رقبای سیاسی تلقی می شود.

وی افزود: امروزه در تمامی جوامع توسعه یافته، گردش قدرت و تعیین سرنوشت کلان سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، بر مدار انتخابات و صندوق های رأی می گردد، دنیای پیشرفته، تاکنون هیچ بدیلی را در جهت توسعهٔ دموکراسی و مردم سالاری، به عنوان جایگزین صندوق های رأی عرضه نکرده است.

رییس بنیاد بین المللی صلح در ادامه بیان کرد: در شرایط حساس منطقه ای و جهانی کنونی، وحدت و انسجام ملی و حضور مؤثر در صحنه های سیاسی، از جمله انتخابات مجلس قانونگذاری، یکی از مؤثرترین روش ها برای جلب اعتماد بین المللی و توسعهٔ صلح پایدار و کاهش تنش ها و تنازعات ملی و منطقه ای است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت رییس بنیاد بین المللی صلح از مردم برای حضور در انتخابات

دعوت رییس بنیاد بین المللی صلح از مردم برای حضور در انتخابات