مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 10:102020-02-20سياسي

حضور پرشور ملت پای صندوق های رأی جلوه ای از انتقام سخت است


تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر اینکه حضور مردم در صحنه نقشه های شوم دشمنان برای ایران اسلامی را نقش بر آب خواهد کرد، گفت: ما هنوز عزادار و داغدار شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی هستیم و یکی از جلوه های انتقام سخت از دشمنان، - ایسنا/خراسان رضوی تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر اینکه حضور مردم در صحنه نقشه های شوم دشمنان برای ایران اسلامی را نقش بر آب خواهد کرد، گفت: ما هنوز عزادار و داغدار شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی هستیم و یکی از جلوه های انتقام سخت از دشمنان، حضور در پای صندوق های رای است.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی اظهار کرد: از همان ماه های آغازین پیروزی انقلاب اسلامی یکی از مسائلی که امام خمینی(ره) به عنوان رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی بر آن اهتمام داشتند، مراجعه به آرای عمومی مردم بود.

وی با بیان اینکه سال 58 اولین انتخابات در طول تاریخ ایران تجربه شد، افزود: امام راحل همواره معتقد و مقید بودند که در مسائل اساسی، مراجعه به افکار عمومی و مشارکت دادن همه مردم در تصمیمات کلان کشور باید به عنوان یک اصل مدنظر باشد.

وی انتخابات را یکی از حقوق مردم برشمرد و تصریح کرد: خوشبختانه مردم به آن میزان رشد و بالندگی رسیده اند که از این حق خود بهترین استفاده را ببرند و در طول 40 سال گذشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پرشور ملت پای صندوق های رأی جلوه ای از انتقام سخت است

حضور پرشور ملت پای صندوق های رأی جلوه ای از انتقام سخت است