مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 10:052020-02-20سياسي

ادارات گرگان روز انتخابات تعطیل نیست/ پیش بینی مشارکت بالای 50 درصد در گرگان


فرماندار گرگان با صدور یک دستور اداری مبنی بر اینکه «ادارات گرگان روز انتخابات تعطیل نیست» خطاب به مسوولان گفت: این تصمیم با انگیزه آمادگی برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن انتخابات اتخاذ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، محمد حمیدی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار کرد: دستگاه های خدمات رسان با تمام ظرفیت پای کار باشند عوامل اجرایی صددرصد آماده برگزاری انتخابات هستند، غیر از عوامل اجرایی سایر کارکنان ادارات نیز برای باشکوه تر برگزار شدن انتخابات لازم است در ادارات باشند ادارات گرگان روز انتخابات تعطیل نخواهد بود و این یک دستور شورای اداری است.

وی با بیان اینکه امروز یکم اسفند آخرین روز آمادگی برای برگزاری انتخابات را در پیش رو داریم، تصریح کرد: دستور کار جلسه ایجاد هماهنگی های لازم برای برگزاری هرچه باشکوه انتخابات با مدیران دستگاه های اجرایی است.

* پیش بینی 233 شعبه اخذ رای در روز انتخابات دوم اسفند در گرگان فرماندار گرگان از پیش بینی 233 شعبه اخذ رای در روز انتخابات دوم اسفند خبر داد و افزود: از این تعداد 47 شعبه در بخش بهاران و مابقی بخش مرکزی شامل روستاها و شهر است که 64 شعبه در بخش مرکزی و 122 شعبه در گرگان استقرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات گرگان روز انتخابات تعطیل نیست/ پیش بینی مشارکت بالای 50 درصد در گرگان

ادارات گرگان روز انتخابات تعطیل نیست/ پیش بینی مشارکت بالای 50 درصد در گرگان