مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 09:502020-02-20بين الملل

چاووش اوغلو از احتمال دیدار پوتین و اردوغان درباره ادلب خبر داد


ترکیه اعلام کرده است که ارتباطات آنکارا با روسیه برای حل مسئله «ادلب» تقویت خواهد شد و احتمال دیدار روسای جمهور دو طرف درباره تحولات سوریه وجود دارد.

- ترکیه اعلام کرده است که ارتباطات آنکارا با روسیه برای حل مسئله ادلب تقویت خواهد شد و احتمال دیدار روسای جمهور دو طرف درباره تحولات سوریه وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از تی آر تی، مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه اعلام کرده است که ارتباطات آنکارا با روسیه برای حل مسئله ادلب تقویت خواهد شد.

چاووش اوغلو در عین حال افزوده است که تشدید تنش ها در ادلب به توافق آستانه و سوچی درباره اوضاع سوریه آسیب زده است و ترکیه نهایت تلاش خود را برای متوقف کردن سوریه به کار خواهد بست.

وزیرخارجه ترکیه درباره ارتباطات با روسیه در جریان تحولات ادلب نیز گفته است که آنکارا ارتباط خود را در روزهای آینده تقویت خواهد کرد و برگزاری نشستی بین رؤسای جمهور ترکیه و روسیه طی روزهای آتی محتمل است.

سخنان چاووش اوغلو ساعاتی پس از آن صورت گرفت که وزارت امور خارجه ترکیه از موافقت آنکارا برای شرکت در نشست سه جانبه با ایران، روسیه در ارتباط با تحولات ادلب سوریه خبر داد.

وزارت امور خارجه ترکیه در این ارتباط گفته است که در حال رایزنی در خصوص زمان برگزاری این نشست سه جانبه با ایران و روسیه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاووش اوغلو از احتمال دیدار پوتین و اردوغان درباره ادلب خبر داد

چاووش اوغلو از احتمال دیدار پوتین و اردوغان درباره ادلب خبر داد