مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 09:452020-02-20سياسي

مشارکت در انتخابات، نشان اقتدار اسلام در مقابل استکبار است


آتا آخوند داوری، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه رای دادن یک تکلیف الهی است، خاطرنشان کرد: وظیفه هر فرد مسلمان، تحقیق و تفحص در خصوص کاندیدای منتخب خود و تطبیق دادن ویژگی های وی با معیارهای فرد اصلح و سپس رای دادن است.

وی افزود: مشارکت در انتخابات نه تنها از وارد شدن هرگونه لطمه به قواعد و حیثیت نظام جلوگیری می کند بلکه موجب تقویت نظام اسلامی خواهد شد.

وی با بیان اینکه دشمنان از وجود برخی مشکلات اقتصادی کشور برای ناامیدی مردم سوءاستفاده می کنند، تصریح کرد: حضور در انتخابات مجلس بعد از صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری، مقدمه ای برای انتخابات ریاست جمهوری دوره بعدی است.

آخوند داوری بیان کرد: تجربه سال های گذشته و بویژه تشییع میلیونی سردار دل ها سپهبد شهید قاسم سلیمانی، نشانگر آن است که حضور مردم در صحنه های مختلف مانند انتخابات همه دشمنان را مایوس کرده است و در انتخابات دوم اسفندماه نیز بار دیگر شاهد حضور شکوهمند مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهیم بود.

حضور در انتخابات، وظیفه ای اجتماعی و شرعی است امام جمعه اهل سنت شهرستان رازوجرگلان نیز شرکت در انتخابات را نه تنها وظیفه ای ملی، بلکه دینی دانست و افزود: دشمنان نظام از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال ضربه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت در انتخابات، نشان اقتدار اسلام در مقابل استکبار است

مشارکت در انتخابات، نشان اقتدار اسلام در مقابل استکبار است