مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 09:252020-02-20اجتماعي

لغزندگی تمام محورهای کرمانشاه رانندگان احتیاط کنند


عباداله محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در تمامی جاده های استان کرمانشاه شاهد بارش باران هستیم اما هیچکدام از محورهای استان مسدود نیستند.

جانشین پلیس راه استان کرمانشاه افزود: یخ زدگی در جاده ها وجود ندارد و تمام محورهای استان کرمانشاه باز است و از شب گذشته تا کنون بارش باران به طور مداوم در جاده های استان مشاهده می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: تمام جاده های استان لغزنده است و محورهای شرقی استان دارای بیشترین لغزندگی هستند لذا رانندگان در محورهای بیستون، صحنه و سنقر در هنگام سفر همراه خود تجهیزات رانندگی داشته باشند.

محمدی بیان کرد: رانندگان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و از آماده بودن و سالم بودن خودرو قبل از حرکت آگاهی لازم را داشته باشند و به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه رانندگان در رانندگی عجله و شتاب نداشته باشند، ادامه داد: رعایت فاصله طولی و عرضی در هنگام رانندگی مد نظر رانندگان باشد و وسایل و تجهیزات زمستانی از جمله زنجیره چرخ به همراه خود داشته باشند.

جانشین پلیس راه استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: طرح زمستان تا 17 اسفندماه ادامه دارد و بیش از 90 تیم محسوس و نامحسوس به انضمام طرح های زمستانی در تمام محورهای مواصلاتی استان به صورت شبانه روزی حضور دارند و مشکل خاصی وجود ندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغزندگی تمام محورهای کرمانشاه رانندگان احتیاط کنند

لغزندگی تمام محورهای کرمانشاه رانندگان احتیاط کنند