مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 09:002020-02-20اقتصادي

رصد نامحسوس بازار سمنان با ناظران افتخاری/ تشدید نظارت ها در آستانه نوروز


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از آغاز اجرای طرح نظارتی و پایش بازار ویژه نوروز 99 در استان خبر داد و گفت: این طرح نظارتی از اول اسفندماه سال جاری آغاز و تا 15 فروردین ماه سال آتی ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/سمنان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از آغاز اجرای طرح نظارتی و پایش بازار ویژه نوروز 99 در استان خبر داد و گفت: این طرح نظارتی از اول اسفندماه سال جاری آغاز و تا 15 فروردین ماه سال آتی ادامه خواهد داشت.

بهروز اسودی با اعلام این خبر اظهار کرد: در این طرح بازدید های روزانه از واحدهای صنفی و سطح عرضه انجام می شود و وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت دار در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت مورد کنترل و نظارت قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد این بازرسی ها نظر به اقتضای شرایط حساس ایام پایانی سال و با توجه به افزایش تقاضای عمومی برای بسیاری از کالاها و خدمات در این ایام و تعطیلات نوروز در دو بخش کالایی و خدماتی و بصورت شبانه روزی توسط کارشناسان نظارت و بازرسی این سازمان و بازرسان و ناظران افتخاری از واحدهای صنفی استان سمنان انجام می شود.

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: بالغ بر 55 نفر در استان سمنان به عنوان بازرس و کارشناس نظارت و بازرسی فعالیت دارند که وضعیت نرخ کالا وخدمات موجود ، کمب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد نامحسوس بازار سمنان با ناظران افتخاری/ تشدید نظارت ها در آستانه نوروز

رصد نامحسوس بازار سمنان با ناظران افتخاری/ تشدید نظارت ها در آستانه نوروز