مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 08:202020-02-20بين الملل

نشست علمای منطقه در یمن در رد معامله قرن؛ عربستان در کانون انتقاد


امروز نشستی در مخالفت با طرح آمریکایی برای فلسطین و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در یمن برگزار شد که علمای مختلف از سوریه، لبنان و یمن در آن سخنرانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یمن امروز (پنجشنبه) شاهد نشستی در رد طرح موسوم به معامله قرن و تحریم عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بود.

بر اساس گزارش شبکه المسیره ، شیخ خالد ملا رییس جمعیت علمای عراق،  محمود الزهار از اعضای ارشد حماس ، حسین غبریس مسئول روابط سیاسی تجمع علمای مسلمان لبنان، شیخ ماهر حمود رییس اتحادیه علمای مقاومت و بدرالدین حسون مفتی اعظم سوریه از طریق ویدئوکنفرانس در این نشست سخنرانی و از اهتمام ملت یمن به مسأله فلسطین علیرغم سختی هایی که با آن روبرو هستند، قدردانی کردند.

خالد ملا رییس جمعیت علمای عراق اعلام کرد ، معامله قرن چند هدف دارد: تضمین موجودیت اسراییل، اختلاف افکنی در منطقه و تاراج ثروت آن و تجزیه یمن.

شیخ حسون در انتقاد از روند عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی اعلام کرد، چطور است که برخی اجازه عبور هواپیماها به مقصد فلسطین اشغالی را از حریم هوایی خود می دهند اما اجازه پرواز از فرودگاه صنعاء برای کمک به مجروحان را نمی دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست علمای منطقه در یمن در رد معامله قرن؛ عربستان در کانون انتقاد

نشست علمای منطقه در یمن در رد معامله قرن؛ عربستان در کانون انتقاد